again
Common name: Pitcher plant
Family: Nepenthaceae
Genus: Nepenthes
Species x ventrata
Plant Link: http://plantsdatabase.com/go/53600/
again
tässä olisi vielä kaksoset......toiveena olisi saada minunkin kuva newsletter:iin......*Hheh*Hheh*
Aika terhakan näkösiä :]
joo, ne voi tosi hyvin (vaikka itse sanonkin).....paitsi tuon oikean puolisen kasvin lehdet kellertävät mutta ei se mäytä haittaavaan......on ainakin jossain kehumista.....*heh heh*
Joo mulla ei tule edes kannuja kun ei oo oikeita olosuhteita, mutta ainakin kasvaa hyvin, vaikka aika hitaasti kyllä ;)
aijaa sinullakin on noita....oot hankkinut uuden.....
eikös sille vanhalle käyny vähän köpelösti, pääsi kuivumaan vai luinkohan väärin...?
mistä sen omasi hankit? ja laita ihmeessä kuva siitä, olisi kiva katella muiden neppejä....!
voi voi, miten kävi, pippuripuu päihitti minut.....*heh heheheh*
En ole hankkinu uutta, se yks mulla oli joskus vuonna kivi, tää on ollu jo kai puoltoista vuotta, sain pistokkaana Nemesialta, samalla kun sain häneltä papinkauran. Sekin voi tosi hyvin vaikka ei kuki.
Käyn ottamassa kohta kuvan siitä mun nepistäni, laitan sähköpostilla sitten.
Mitjo, voihan toi päästä päivän kuvaks vaikka joku toinen päivä, ei se aina tule just sinä päivänä otetuista kuvista. Siinä on joku outo valikointisysteemi =)
ahaa, juuri siitä Nemesialta saadusta puhuin, luulin että se oli kupsahtanut....no hyvä että ei...
kävin kattomassa, näyttää aika kivalta! käyn aina välillä tutkimassa p.netin vanhoja keskusteluja......välillä niihin jää koukkuun ja lukee niitä vaikka 1 tunnin....
aijaa että voi tulla myöhemminkin.....ei minusta tällä kuvalla ole mitään mahdollisuuksia, tää on ihan tavallinen yleiskuva mutta se toisiksi uusin neppi kuva, missä on ne kaksi kannua....se näyttää aika kivalta! näitkö sen......siinä on ihan kiva valo ja sellain vaikka sieltä oikeasta yläkulmasta heiastuukin, ikävästi!
:)
Juu näin, kiva kuva. Eikä sellasta ärsyttävää räpelöä varjokohdissa niinkuin mun kuvissa..
Olispa kiva ottaa kuvia ilotuliutuksista, mutta ei se onnistu. On niin kylmäkin. Voishan tietysti kokeilla jalustan kanssa isolla aukolla (tai jotain sinne päin).
mutta siinä ei ollut varjoa!
joku raketti ois aika hankala?!? mutta kuva padasta ois parempi ottaa!?! nyt pitää mennä, kuuluu siltä että tapahtui jotain kauheaa!
huh huh! selvisin säikähdyksellä! pikkuveljen sormi taittu ja hän luuli sitä murtumaksi! hirvee huuto!!!
Aina on kuvissa jokin varjokohta vaikka ei oliskaan kauhean tumma.
Nii, mä yritän ottaa kuvan ja videon tähtisadetikusta. Pitäis toimia. Kokeillaan...
Tulin just saunasta, täytyy pukee jo valmiiks kaksinkerroin päälle, muah.
:D Multa meni käsi yks uusivuosi. Ei ollu kivaa. Ei se kyllä murtunut mutta oli kuitenkin niin kipee ettei siihen voinu nojata tms. Löin sen maahan kun laskin etupihalla minisuksella.. ehhöm.
ok...
se video kamerassa on kyllä (aika) turha, se tilalla olisi saanut olla vaikka macro ominaisuus!
enää ½ tuntia! mut pitäähän niitä säästää myöhemmäksikin illaksi!
pitää säästellä itseään aina jouluksi ja uudeksi vuodeksi.....yritän aina välttää tauteja...jo sitä voi tehä?....enkä tee mitään stuntteja-......-heh heh-....
No jaa, mulla on kummatkin, macro ja video ;) Sais olla vaan äänikin videossa.
:]
niin, tosiaan......missä mallissa se ääni oikeen on?
Emmä tiedä..
ok!