Photo by Melody

European Gardening: Anyone in Netherlands or Flanders?, 1 by SteveIndy

Communities > Forums

Image Copyright SteveIndy

In reply to: Anyone in Netherlands or Flanders?

Forum: European Gardening

<<< Previous photo Back to post
Photo of Anyone in Netherlands or Flanders?
SteveIndy wrote:
Hallo iedereen, en ook welkom Cumulus! I hoop dat je een fantastische avontuur hebt, maar ik moet zeggen dat het niet zeer opwekkend is dat wij moeten hier wonen waar de tornados "een feit van het leven" zijn! Het weer soms vreselijk is, en vaak is het ook gevaarlijk tijdens de lente en ook vroege deel van de zomer. Wij hebben sterke winden en regen en ook soms (vaak) hebben wij ook tornado waarschuwingen op de TV hier, en de tornados kunnen wel een hele dorpje of zelfs een buurt in de stad vernielen. Ik zou nooit willen een tornado jagen een dus bent je moediger dan ik!

De "steak" in dat restaurant is, geloof ik, 72 oz. = 4.5 lbs = >2kg - en dus ik hoop dat je honger hebt!!!

Het weer slechter is ten noorden in de "panhandle" van Texas (waar Amarillo is) en ook in Oklahoma. Mijn manager woont in Amarillo en hij leidt de pakhuizen van ons bedrijf in het zuiden centrale gebied van de VS - en ik ben de manager van een van de gebouwen in Fort Worth), Fort Worth is een vrij grote stad dat ligt dichtbij de betere bekende stad Dallas - zie foto: