Photo by Melody

European Gardening: Anyone in Netherlands or Flanders?, 1 by SteveIndy

Communities > Forums

Image Copyright SteveIndy

In reply to: Anyone in Netherlands or Flanders?

Forum: European Gardening

<<< Previous photo Back to post
Photo of Anyone in Netherlands or Flanders?
SteveIndy wrote:
Bonitin, wat en groene, vreedzame tuin dat je hebt - Het is moeilijk te geloven dat je toch in de stad bent! I hoop dat je hebt een prettige zitplaats buiten om de gezichten te genieten! Bedankt aan de lelies - nee, niet Casablanca want de Orientale lelies niet werken zo goed hier omdat van de warmte tijdens do zomer - maar ze zijn in die foto allemaal OT's omdat ze verdraagzaam van de hitte zijn. En ook, allerlei lelies behalve de Orientales bloeien zeer goed hier, en dus heb ik veel soorten. Hoogtemperatuur tijdens juli,aug hier gewoon 36-38C wordt, maar vaak minder dan 0C tijdens de wintermaanden, en dus er ligt geen probleem met de lente-bloeiend bollen omdat we hebben genoeg koude weer.

Jonna, de correcties zijn helemaal welkom - ik zou graag mijn geleerdheid van de schrijftaal willen verbeteren, en ik ben dankbaar voor je hulp. Ik zal niet juist schrijven om je mijn fouten niet aanwijzen!!! -) Zelfs toen ik daar woonde, als een engelstalige jongen, wist ik niet het verschil tussen "de" en "het" - en nog begrijp ik meestal niet, ook! heheheh In het engels hebben wij alleen maar een "artikel", denk ik dat het heet, en dus is de opvatting voor ons vreemd. Ook is de woordvolgorde anders! hehehe.

Mijn hele perceel is ongeveer 9500 m2 en het huis is 167 m2.

In de tuin of "erf" heb ik ook vruchtbomen, algemene bomen, vele overblijvende planten, niet alleen maar bloembollen maar ik vind wel de bloembollen zo eenvoudig en prettig te zijn. Ik heb voor vruchtbomen peren en appelen, perzikbomen, en ook een paar nootbomen (engels "pecan"? Ik weet de vertaling niet! - help, iemand?) Ook heb ik wat bloeiende, overblijvende struiken.

Oh en ook heb ik kikkers - of padden? Niet altijd weet ik het verschil tussen hun beide! Zie foto! :-)

This message was edited Nov 14, 2008 7:49 PM