European Gardening: Anyone in Netherlands or Flanders?, 1 by JonnaSudenius
Communities > Forums
Image Copyright JonnaSudenius
In reply to: Anyone in Netherlands or Flanders?
Forum: European Gardening
| <<< Previous photo | Back to post |
|
JonnaSudenius wrote: Hallo Steve, Nu moet ik je toch een keer corrigeren. Als je in het Nederlands zegt 'gemeenschap hebben' betekent dat je met iemand slaapt/naar bed gaat. Haha! 'Een gemeenschap' betekent in het Nederlands een bepaalde groep, 'In gemeenschap betekent 'samen' Je bedoelt in dit geval waarschijnlijk 'overeenstemming' (dat betekent dat iedereen het met elkaar eens is). Jij hebt ook erg veel ruimte. Het is wel duidelijk dat je veel van bolgewassen houdt. Ik hou daar zelf ook wel van, maar vind het niet leuk de niet winterharde bollen iedere keer te moeten opgraven met al die stenen in de grond. Soms moet er een pikhouweel gebruikt worden om diepe plantgaten te maken. Mijn huis is inderdaad heel groot en ik heb ook heel veel grond. Maar in het deel van Belgie waar ik woon kost zo'n huis minder dan een rijtjeshuis in Nederland of Belgie. Ik woon in een piepklein dorpje van 104 inwoners, er is geen winkel. En als je het van binnen wil zien moet je maar eens langskomen. We hebben genoeg logeerkamers. Bijgaande foto is van 4 jaar geleden. Het enige wat er stond: Een witte sering, een reine claude boom (pruim) en 2 buxussen. |