Photo by Melody

European Gardening: Anyone in Netherlands or Flanders?, 1 by SteveIndy

Communities > Forums

Image Copyright SteveIndy

In reply to: Anyone in Netherlands or Flanders?

Forum: European Gardening

<<< Previous photo Back to post
Photo of Anyone in Netherlands or Flanders?
SteveIndy wrote:
Seemama, Europeans are lucky - I agree - so much to see and do and so much that is so close. I hope to have another experience there again - and maybe can visit the UK as well!

Bedankt, Tuinkabouten - misschien we zullen het vinden! Mijn tuin is zo vervelend in vergelijking....

Jonna, zeer interessante tuin dat je heb!!! En mooi, ook! Je huis schijnt en oude boerhuis te zijn, maar wat is het zo gigantisch!! Drie verdiepingen minstens en ik zou en reisje willen maken op de binnenkant :-) Ik geloof dat je erg goed heb gemaakt met je grote parceel, en dat is misschien niet gewoon om zo groot en stuk grond te hebben in de meest van de steden en dorpen. En ook kom ik geheel overeen met je over de onderwerp van taalgebruik hier op DG; het is moeilijk soms de gemeenschap te hebben en misschien wat onbillijk te verwachten dat iedereen moet alleen maar een taal gebruiken. Ik moet ook de nederlanse uitdrukkingen voor de tuin leren!

Hier is een foto van mijn eigen "moestuin", vorige zomer hier in Texas, in de VS....we kochten deze huis in de herfst, 2006. Veel meer land dan we tevoren hadden met het andere huisje.....

This message was edited Nov 12, 2008 10:12 PM