European Gardening: Anyone in Netherlands or Flanders?, 1 by JonnaSudenius
Communities > Forums
Image Copyright JonnaSudenius
In reply to: Anyone in Netherlands or Flanders?
Forum: European Gardening
| <<< Previous photo | Back to post |
|
JonnaSudenius wrote: Het is nog steeds zo dat de Belgen minder goed engels spreken dan de Nederlanders. Bij de Belgen ligt in het taalonderwijs de nadruk meer op het Frans of Duits, terwijl het in Nederland vooral Engels is. In het gedeelte van Belgie waar ik woon, het duitstalige gebied van Belgie, spreken alleen de jongeren wat engels. Er is nauwelijks iemand boven de 35 die engels verstaat. Bijgaande foto is een gedeelte van mijn tuin. Haast al mijn foto's zijn verloren gegaan omdat de bliksem mijn computer heeft vernield. 4 Jaar geleden was dit nog allemaal weiland, waardoor er nog heel veel onkruidzaden in de grond zitten. Ook zitten er heel veel stenen (van nature) in en is er een gedeelte waar de vorige bewoners bouwafval hebben gedumpt. Al met al niet zo eenvoudig te bewerken. Omdat mijn tuin zo erg groot is ben ik vorig jaar begonnen met het zelf opkweken van planten. Iedere keer als ik bij het tuincentrum was geweest was ik een hoop geld kwijt en had ik nog maar weer een paar vierkante meter tuin gevuld. |